ZWROTY TOWARÓW – DRESSKA
W naszym sklepie masz aż 14 dni na zwrot towarów.
Umożliwiamy klientom dokonanie zwrotu zamówienia za pośrednictwem serwisu InPost Szybkie Zwroty, dzięki czemu nie trzeba drukować etykiety i paczkę można wygodnie nadać w każdym Paczkomacie w Polsce.
Wystarczy, że
- skorzystasz z linku do formularza https://szybkiezwroty.pl/pl/dresska_pl lub
- wejdziesz na stronę https://szybkiezwroty.
pl lub - klikniesz w zakładkę ZWROTY w aplikacji Inpost na telefonie
następnie wybierzesz nazwę naszego sklepu: „Dresska.pl” i w formularzu podasz wszystkie niezbędne dane.
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz kod na wskazany przez Ciebie nr telefonu i adres e-mail. Wystarczy, że zaniesiesz paczkę do dowolnego paczkomatu InPost. Kod posłuży Ci także jako klucz do otwarcia skrytki paczkomatu Inpost.
Skorzystanie z usługi wiąże się z opłatą 10zł, która w przypadku zwracanego zamówienia zostanie odjęta ze zwracanej kwoty za zamówienie.
W przypadku chęci wymiany produktu na inny zapraszamy do kontaktu!
Możesz również odesłac towar we własnym zakresie
Aby dokonać zwrotu:
- poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy mailem na adres: sklep@dresska.pl
- odeślij Towar, którego dotyczy odstąpienie od umowy, na adres:
Dresska Paulina Kania
plac Wolnica 13/10,,
31-060 Kraków