Regulamin sklepu Dresska

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sklep internetowy https://dresska.pl/ prowadzi Paulina Kania prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą Dresska Paulina Kania z siedzibą w Krakowie, adres:Plac Wolnica 13/10, 31-060 Kraków, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra rozwoju i technologii, która jest również administratorem danych osobowych Klientów Sklepu. W dalszych postanowieniach Regulaminu, w celu uproszczenia komunikacji, posługujemy się określeniem: „Dresska.pl”, „my” lub stosujemy inne zaimki określające pierwszą osobę liczby mnogiej.  
  2. W regulaminie („Regulamin”) opisaliśmy zasady dokonywania zakupów towarów zaprezentowanych w Sklepie („Towary”), rejestracji swojego konta, oraz innych usług opisanych w Regulaminie.
  3. Regulamin możesz sprawdzić w stopce Sklepu.
  4. Informacje o Towarach, które możesz kupić w naszym Sklepie są zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, w szczególności art. 71 Kodeksu cywilnego.
  5. Towary w Sklepie są szczegółowo opisane. Na stronie internetowej znajdują się informacje w szczególności o właściwościach Towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany.

II ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU I ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY TOWARÓW

  1. Zapoznaj się z Regulaminem, a przed złożeniem zamówienia lub założeniem konta w Sklepie, zaakceptuj jego treść. Bez akceptacji Regulaminu nie będziesz mógł nabywać Towarów  lub korzystać z innych usług za pośrednictwem Sklepu.
  2. Informacje, które nam podajesz w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Pamiętaj, że możemy odmówić realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe doręczenie przesyłki. Przed odmową realizacji zamówienia podejmiemy próbę kontaktu w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zamówienia.        
  3. Dokładamy starań, aby korzystanie przez Ciebie ze Sklepu było sprawne i bezpieczne. Działamy zgodne z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa w tym przedmiocie.
  4. Nie możesz podejmować działań, które mogą spowodować zagrożenie bezpieczeństwa  naszego Sklepu, bezpieczeństwa Twoich danych oraz danych innych klientów lub bezpieczeństwa dokonywanych zakupów.
  5. Korzystając  z zakupów w naszym sklepie  jesteś zobowiązany do przestrzegania poniższych zasad:
  • nie możesz ingerować w żaden sposób w środowisko systemowe Sklepu, w tym szczególnie poprzez wprowadzanie do niego szkodliwego (złośliwego) oprogramowania lub podejmowanie innych działań, mających na celu bezprawną ingerencję w Sklep;
  • jesteś zobowiązany do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem opisanym w Regulaminie – korzystanie z funkcjonalności Sklepu w jakimkolwiek innym zakresie niż określony w Regulaminie jest zabronione;
  • nie możesz korzystać ze Sklepu w sposób, który mógłby zakłócić jego funkcjonowanie lub spowodować uciążliwości dla innych jego użytkowników, lub pracowników Sklepu, w szczególności nie możesz przesyłać na adresy dostępne na stronach Sklepu reklam lub innych informacji, które mają taki charakter,

III ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY TOWARÓW

  1. W Sklepie możesz dokonywać zakupów Towarów oraz korzystać z usług świadczonych przez dresska.pl na zasadach opisanych w Regulaminie.
  2. Zamówienia w Sklepie możesz składać całą dobę, jednak zamówienia złożone w dni wolne od pracy (niedziele i święta) będą realizowane w najbliższy dzień roboczy. 
  3. Zamówienie możesz złożyć logując się na swoje konto w Sklepie – zalecamy korzystanie z tego sposobu, gdyż znacznie skraca to proces składania kolejnych zamówień (nie musisz każdorazowo podawać swoich danych). Nie musisz mieć jednak konta w Sklepie, żeby złożyć zamówienie – możesz dokonać zakupów bez rejestracji, postępując zgodnie z odpowiednimi instrukcjami na stronach Sklepu.
  4. Poprosimy Cię o podanie danych niezbędnych do realizacji składanych zamówień. Wszystkie konieczne dane oznaczymy w formularzu zakupowym jako wymagane. Bez podania wymaganych danych nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia oraz wystawić faktury.
  5. Aby złożyć zamówienie będziesz musiał dochować następujących czynności:
  • po wybraniu Towarów dodaj je do „Koszyka” wybierając odpowiedni rozmiar, ilość Towarów, ich kolor, a następnie przejdź do „Koszyka” i  postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na stronie Sklepu,
  • masz możliwość zmiany zawartości Twojego „Koszyka” przez usunięcie Towarów lub dodanie nowych Towarów, jak również zmianę danych podanych do momentu kiedy klikniesz przycisk „Kupuję i płacę”,
  • kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” oznacza, że złożyłeś nam ofertę zakupu wybranych przez Ciebie Towarów na zasadach opisanych w Regulaminie.
  1. Po złożeniu oferty otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą podstawowe informacje dotyczące Twojego zamówienia, w tym: ilości zamówionych Towarów, ich ceny i kosztów dostawy, wybranego rodzaju dostawy i płatności, przewidywanego czasu realizacji zamówienia, Twoich danych oraz danych Sklepu. Ten e-mail będzie zawierał również informacje o sposobie składania reklamacji oraz zasadach odstąpienia od umowy sprzedaży. Pamiętaj, że ta wiadomość stanowi tylko potwierdzenie otrzymania przez Sklep Twojego zamówienia.
  2. Po otrzymaniu Twojego zamówienia poinformujemy Cię o przekazaniu go do weryfikacji w magazynie, a następnie po weryfikacji zamówienia prześlemy kolejną wiadomość e-mail, w której potwierdzimy realizację złożonego przez Ciebie zamówienia („Potwierdzenie realizacji i wysyłki zamówienia”) lub odmówimy przyjęcia Twojej oferty zakupu Towarów ze Sklepu i wskażemy przyczyny odmowy.
  3. Wiadomość email wskazana w punkcie 7 powyżej (Potwierdzenie realizacji i wysyłki zamówienia”) oznacza, że umowa sprzedaży wybranych przez Ciebie Towarów została zawarta na zasadach opisanych w tym Regulaminie.
  4. Pamiętaj, że przed otrzymaniem wiadomości wskazanej w punkcie 7 („Potwierdzenie realizacji i wysyłki zamówienia”) możesz w każdej chwili anulować swoje zamówienie – wystarczy skontaktować się z nami poprzez e-mail lub telefonicznie. Jeżeli zdecydujesz się anulować złożone zamówienie, to w każdym wypadku prześlemy Ci maila potwierdzającego anulowanie zamówienia.
  5. Jeżeli wybrałeś płatność online, Twoje zamówienie zostanie anulowane jeśli:
  • dane teleadresowe są na tyle niedokładne, że uniemożliwia to dostawę lub kontakt z Tobą w celu potwierdzenia danych,
  • Twoja płatność za zamówienie nie nastąpi w terminie do dwóch dni kalendarzowych.
  1. Do złożonych zamówień wystawiamy elektroniczną imienną fakturę VAT na zakupione Towary. Taką fakturę otrzymasz na maila podanego przy składaniu zamówienia. Poprzez akceptację Regulaminu, składasz żądanie wystawienia faktury VAT zamiast paragonu i akceptujesz przesłanie elektronicznej faktury VAT na podany przez Ciebie adres e-mail.
  2. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz nabyć Towary w Sklepie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (nie dotyczy zamówień z dostawą zagraniczną, patrz punkt IX), zobowiązany jesteś dodatkowo przekazać nam przed zawarciem umowy sprzedaży dane do wystawienia faktury VAT na firmę, m.in. nazwę i adres Twojej firmy oraz numer identyfikacji podatkowej. Pamiętaj, że w przypadku, gdy nie przekażesz nam tych danych przed zawarciem umowy sprzedaży, dokonujesz zakupu jako konsument.

IV DOSTAWA I ODBIÓR TOWARÓW

1.Towary zakupione w Sklepie dostarczymy na wskazany przez Ciebie w zamówieniu adres na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Możesz również wskazać adres dostawy Towarów do wybranych państw poza granicami Polski na zasadach określonych w punkcie IX Regulaminu.

2.Zazwyczaj realizujemy zamówienia w terminie od jednego trzech dni roboczych, w zależności od wybranej metody dostawy Towarów. Dostarczenie Twojego zamówienia może się opóźnić w okresach wzmożonych zakupów w Sklepie, np. w okresach świątecznych, jednak dokładamy starań, aby Twoje zakupy dotarły do Ciebie maksymalnie w terminie 7 dni od otrzymania przez Ciebie Potwierdzenia realizacji wysyłki i zamówienia. Możemy opóźnić realizację Twojego zamówienia do czasu zaksięgowania przez nas zapłaty ceny za Towary, w przypadku wyboru płatności online.

  1. Towary dostarczymy do Ciebie w następujący sposób:
  • firmą kurierską na wskazany przez Ciebie adres na terytorium Polski,
  • do wybranego punktu odbioru 

Szczegółowe informacje o formach dostawy Towarów znajdziesz na stronie “Dostawa i płatności”

4. Pamiętaj, że ponosisz koszt dostawy zamówionych Towarów, chyba, że wartość zamówienia przekracza próg darmowej wysyłki. W takim przypadku wysyłka odbywa się na koszt Sklepu. Informacje na ten temat prezentujemy na stronie podsumowania, którą widzisz bezpośrednio przed złożeniem zamówienia. Szczegółowe i aktualne informacje o kosztach dostawy i progu darmowej wysyłki znajdziesz na stronie “Dostawa i płatności”

VI CENY I METODY PŁATNOŚCI

  1. Ceny Towarów w Sklepie podajemy w polskich złotych. Podane ceny zawierają podatek VAT.
  2. Możesz opłacić  swoje zamówienie wybierając jedną z następujących metod płatności:
  • „Płatność przy odbiorze” – w takim wypadku płacisz kurierowi w miejscu dostawy. Z tego sposobu możesz skorzystać, jeżeli wartość Twojego zamówienia nie przekracza kwoty wskazanej tutaj: “Dostawa i płatności”
  • „Płatność online” – przed dostawą, za pomocą dostępnych w sklepie elektronicznych instrumentów płatniczych,
  1. Jeżeli wybierzesz Płatności online, środki muszą zostać zaksięgowane na naszym koncie bankowym w terminie do 2 dni od momentu złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Możesz oczywiście ponownie złożyć zamówienie, wybierając inną metodę płatności lub dokonując Płatności online w terminie.
  2. Szczegóły dotyczące poszczególnych rodzajów płatności znajdziesz tutaj:  “Dostawa i płatności” 
  3. Pamiętaj, że  możemy  zmienić ceny Towarów w Sklepie, zmienić asortyment, wprowadzać promocje lub inne obniżki produktów, ale zmiany takie nie będą naruszały zawartych już umów sprzedaży lub praw Klientów, którzy korzystają z określonej promocji.

VII. REKLAMACJE TOWARÓW

  1. W Sklepie sprzedajemy wyłącznie nowe i oryginalne Towary. Dresska.pl odpowiada za wady fizyczne lub prawne Towarów na zasadach określonych w odpowiednich przepisach (art. 556 i n. Kodeksu cywilnego).
  2. Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie Towar jest wadliwy, możesz złożyć reklamację zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz zawartymi w Regulaminie.
  3. Reklamację możesz złożyć w następujący sposób:
  • odeślij reklamowany Towar z pisemnym opisem wady – możesz skorzystać z udostępnionego przez nas formularza reklamacyjnego pobranego ze strony Sklepu, ale nie jest to konieczne,
  • reklamację prześlij listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres: Dresska Paulina Kania plac Wolnica 13/10, 31-060 Kraków, z dopiskiem: „Reklamacja e-sklep Dresska.pl”,
  • otrzymasz od nas informacje o sposobie rozpatrzenia Twojej reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamowanego przez Ciebie Towaru.  
  1. Składając reklamację masz prawo do :
  • złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny (ze wskazaniem do jakiej kwoty) albo odstąpienia od umowy, jeżeli wada będzie istotna – w takim wypadku możemy niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienić reklamowany Towar na nowy lub usunąć wadę i w ten sposób załatwić Twoją reklamację,
  • żądania wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady – również w tym wypadku niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie możemy wymienić wadliwy Towar na nowy (w przypadku żądania naprawy) lub naprawić Towar (w przypadku żądania wymiany na nowy).
  1. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, odeślemy Towar wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
  2. Przy odbiorze przesyłki zwróć uwagę, czy nie jest ona uszkodzona. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Towaru zażądaj od przewoźnika lub osoby wydającej Ci Towary w punkcje odbioru sporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki lub zgłoś uszkodzenia zgodnie z instrukcją przekazaną w paczkomacie InPost.
  3. Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów:

Informujemy, że Klientowi będącemu konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń: 

  • (I) możliwość zwrócenia się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823), tj. np. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Krakowie (np. http://www.krakow.wiih.gov.pl/);
  • (II) wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej (np. http://bip.malopolska.pl/wiihkrakow/Article/id,112169.html);
  • (III) zwrócenie się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w zakresie ochrony interesów i praw konsumentów (np. http://konsument.um.warszawa.pl/). Bezpłatną pomoc konsumentom w zakresie ochrony ich praw i interesów świadczą także organizacje społeczne, takie jak m.in. Federacja Konsumentów (http://www.federacja-konsumentow.org.pl/). 

Jednocześnie informujemy, że powyższe postępowanie ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.

Jeżeli dokonujesz zakupu Towarów jako konsument, jesteś także uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE, zwanym dalej „Rozporządzeniem w sprawie ODR”.

Platforma ODR jest interaktywnym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Poniżej zamieszczamy link do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.

Stosownie do Art. 1 Rozporządzenia w sprawie ODR celem powstania platformy ODR jest udostępnienie konsumentom narzędzia ułatwiającego niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami na terytorium Unii Europejskiej.

Nasz adres do kontaktu z Klientem to: sklep@dresska.pl

  1. Postanowienia niniejszego pkt VII ust. 1-7 powyżej stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

VIII ZWROTY TOWARÓW – ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Jeżeli nabywasz Towary jako konsument, to możesz odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyn, na zasadach określonych poniżej.
  2. Możesz odstąpić od umowy sprzedaży Towarów w Sklepie w terminie 14 dni od dnia odbioru Towarów.
  3. Możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w następujący sposób:
  • poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy mailem na adres: sklep@dresska.pl 
  •  jeżeli złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres e-mail Sklepu, to niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie takiego oświadczenia w informacji zwrotnej przesłanej na Twój adres e-mail,
  •  zachowasz termin na odstąpienie od umowy jeżeli przed jego upływem nadasz przesyłkę pocztą lub wyślesz do nas maila z oświadczeniem o odstąpieniu,
  • odeślij Towar, którego dotyczy odstąpienie od umowy, na adres:

Dresska Paulina Kania

plac Wolnica 13/10,,

31-060 Kraków

  1. Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży Towarów:
  •  będziesz zobowiązany do pokrycia kosztów odesłania do nas Towaru, którego dotyczy odstąpienie,
  • zwrócimy Ci otrzymane od Ciebie płatności, niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwrócimy również koszty dostawy do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeśli przysługuje Ci darmowa dostawa wtedy koszty wysyłki nie zostaną zwrócone. 
  • zwrotu dokonamy przy użyciu tej samej metody, którą wykorzystałeś do dokonania zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na zwrot przy użyciu innych środków (np. zwrot na rachunek bankowy zamiast w gotówce przy płatności za pobraniem) – w każdym wypadku nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem zapłaconych kwot,
  1. Pamiętaj jednak, że zgodnie z prawem odpowiadasz za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania nabytego Towaru.
  2. Postanowienia niniejszego pkt VII stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

IX INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNA

 

  1. Za pośrednictwem Sklepu dresska.pl który świadczy na rzecz Klientów drogą elektroniczną następujące usługi:
  • umożliwiania zawierania umów sprzedaży on-line Towarów w Sklepie, zgodnie z Regulaminem,
  • umożliwiania zakładanie konta Klienta w Sklepie
  1. Jesteś uprawniony do odstąpienia od zawartych umów sprzedaży Towarów w Sklepie na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa oraz w Regulaminie.
  2. Aby korzystać ze Sklepu zgodnie z jego funkcjami potrzebujesz:
  • dostępu do sieci internet,
  • korzystania z typowej przeglądarki internetowej typu: Chrome, Safari, Opera, FireFox lub podobne,
  • konta poczty elektronicznej.
  1.  Możesz złożyć reklamację co do świadczonych przez dresska.pl usług przesyłając wiadomość e-mail na adres Biura Obsługi Klienta: sklep@dresska.pl lub kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta. Składając reklamację opisz czego ona dotyczy, wskaż nam również swoje oczekiwania co do tego, jak ma być załatwiona. Rozpatrzymy Twoje zgłoszenie najszybciej jak to będzie możliwe, a w każdym razie uzyskasz odpowiedź w terminie 14 dni od otrzymania Twojego zgłoszenia.  

X ZAPISY KOŃCOWE

  1. Przed zawarciem umowy sprzedaży produktów w Sklepie powinieneś zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego treść. Przy każdym zamówieniu umożliwiamy Ci przeczytanie Regulaminu. O zmianach Regulaminu poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, jeżeli posiadasz konto w Sklepie. W przypadku gdy nie będziesz akceptował planowanych zmian, możesz zażądać usunięcia swojego konta w Sklepie w każdym czasie.
  2. Do sprzedaży produktów w Sklepie stosujemy prawo polskie.
  3. W sprawach, których nie uregulowaliśmy w Regulaminie stosujemy odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  4. Możemy zmienić Regulamin w przypadkach takich jak:
  • zmiana przepisów prawa lub ich interpretacji przez odpowiednie organy lub na skutek orzeczeń sądów, jak również wyjaśnień, interpretacji lub zaleceń wydanych przez odpowiednie organy państwowe, jeżeli ma to znaczenie dla postanowień Regulaminu,
  • zmiana sposobu świadczenia usług objętych Regulaminem, co może być spowodowane przyczynami technicznymi i technologicznymi, względami bezpieczeństwa, potrzebą usprawnienia działania Sklepu lub podniesieniem jakości świadczonych przez nas usług,
  • zmiana zakresu lub sposobu świadczonych usług na podstawie Regulaminu przez wprowadzenie nowych funkcji lub usług, modyfikację lub wycofanie dotychczasowych funkcji lub usług,
  • zmiana sposobów płatności lub wysyłki,
  • konieczność wprowadzenia zmian redakcyjnych.
  1. Zmiany Regulaminu mają zastosowanie do umów sprzedaży Towarów w Sklepie zawartych po wejściu w życie zmian.

Shopping cart

Koszyk jest pusty.